لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار که به منظور تمرکز سیاستگذاری و نظارت بر امور بازرگانی و تنظیم بازار تهیه شده است؛ توسط رئیسجمهور، با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
رئیس جمهور گفت: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم؛ تامین معیشت مردم از وظایف اصلی ماست و باید همه موانعی که معیشت مردم را به خطر انداخته، از سر راه برداریم.